neděle 2. března 2014

12 rozzlobených hodin aneb jak jsem položil ShotDetect na lopatky

Slavnostně oznamuji že můj Macbook přežil blogový maraton Digital Humanities, ačkoli měl vskutku namále a ještě teď nervózně oddechuje. Můj boj se ShotDetectem a následně s ImageJ trval téměř přesně 12 hodin čistého času a proto jsem se rozhodl to tomu smradovi vrátit a vytvořit vizualizaci světlosti snímků filmu 12 rozzlobených mužů. Pokud tento film z roku 1957 někdo neviděl tak mi je ho líto, nicméně pro upřesnění se téměř celý odehrává v jedné místnosti o přibližně třiceti metrech čtverečních.

Tak doufám že tato má pomsta ShotDetect potažmo ImageJ pořádně bolela. Muhaha.


Asi jednou výpovědní hodnotu celému image plotu dodává bílý oblek Henryho Fondy, který se krásně vyjímá v pravém horním sektoru vizualizace. A to si zaslouží minimálně dvojitou kořalku. Nascheanou!

Žádné komentáře:

Okomentovat