čtvrtek 18. července 2013

Multi-screen world

V další přednášce základů SNM jsme se věnovali neotřelé studii Googlu na téma využívání více obrazovek v jednu chvíli.

Mně samotnému je místy až smutno, jak upadla moje schopnost věnovat něčemu pozornost. Dřív jsem dokázal dvě a půl hodiny koukat na film v televizi, celé odpoledne strávit u PC hry, za dva dny přelouskat tlustou knížku, ba dokonce půl dne jen sedět v křesle se sluchátkama a poslouchat nejnovější pecky co mi kamarád vypálil.

Dnes? V televizi už koukám v podstatě jenom na sport, ale pokud zrovna nejsem v hospodě, tak si k němu musím na laptopu pustit ideálně ještě jeden film, zahrát nějakou webovou hru a na pozadí mít samozřejmě všechny své oblíbené weby které tak hrozně touží po mé F-pětce...jo a ještě k tomu můžu mít otevřený druhý laptop a na něm pařit nějakou hru, která nejde spustit na Macu...pochopitelně pak nemám vůbec žádný zážitek ani z jedné z těchto činností, ale dohromady to dá takový krásný chrchel zábavy, že ten čas vlastně celkem utíká.

Říkám si, i vzhledem k výsledkům té studie Googlu, mé jediné štěstí je, že jsem zatím nepřišel na chuť smartphonům...spíš než abych se přes ten svůj krám připojil na facebook, tak si s sebou budu v tašce that svého tříkilového macka. Stále nostalgicky vzpomínám na svoje oprýskané véčko, které neumělo nic víc než smsky, volání a při troše dobré vůle i najít spojení MHD. A jakmile se mi můj smartphone rozpadne (či ho rozpadnu já sám), také se k němu vrátím. Aspoň budu mít v životě o jednu obrazovku míň.

...já osobně bych teda ten post nečet.

Žádné komentáře:

Okomentovat