středa 17. července 2013

RPG s názvem Život

Po přednášce o gamifikaci mi hned vytanulo na mysl několik zážitků v dětství. Závody z autíčkama, mluvící plyšáci, ale zejména pak jeden, který jsem už téměř vytěsnil z mysli.

Když jsem byl malý a koupal jsem se ve vaně, tak jsme u jejích nohou měli, jak je obvyklé, vyskládány hromady různých lahviček a obalů. A jelikož jsem byl chlapec vynalézavý, rozhodl jsem se že si z toho udělám olympiádu...měl jsem asi 10 sportovců z různých zemí světa, vždy jsem si vybral který půjde na řadu, nabral jsem vodu do pusy, plivnul dopředu a snažil se shodit co nejvíce lahviček. Podle toho kdo kolik shodil, tak jsem mu sečetl body a nakonci každého dne udělal stupně vítězů...postupem času se hry stávaly vynalézavější, kdy jsem přidával různé disciplíny typu "flus do výšky" nebo "smoč co nejvíc ručníků"...ano, uznávám, nebyl jsem zrovna normální dítě (a to mi tu ještě chce někdo tvrdit že jsem dítě Sítě, no fuj!)

Korunu veškeré gamifikaci, tentokrát v dospělém (?) provedení, však v mých očí nasazuje subreddit r/outside. Je celkem pozoruhodné, jak si někdo ve své fantazii spojí neandrtálce s betatestery, alkohol s lagy a na logout...klikne jednou provždy. Zdá se, že do geeka mám stále ještě hodně daleko. Ještě že tak.

Easter egg

Žádné komentáře:

Okomentovat