Vyšší mocí jsme byli donuceni nakoupit hromady tištěných deníků (v našem případě eponymní Deník), zanořit do dávno zapomenutých šuplíků ruce, do nichž se okamžitě zabodlo několik kružítek, a najít v nich pravítko. Něco tak dlouhého moje pravítko už dlouho neměřilo, šlo totiž o rozměry reklam, článků o Babišovi a převzatých článků z ČTK v našich škrusajících novinách.
Výsledkem bádání našeho výzkumného týmu bylo, že Pražský Deník je v úterky a čtvrtky v podstatě natřískaný informacemi (pod 20% reklamy), zatímco pondělní a středeční vydání by si člověk snadno spletl s letákem do kterého okrajuje brambory (což by byla fatální chyba, listy Deníku nejsou povoskované). V těchto dnech se dostáváme dokonce až k bájné hranici 50%. Nevím, jestli jsou pondělky a středy více nakloněné alfa vlnám přijímajícím reklamu, nebo jen prostě v Deníku nemají o čem psát tak tam radši šoupnou Béďu Trávníčka.
Andrej Babiš dostal kromě pár štěků prostor v podstatě pouze v jednom čísle, takže ho to doufám moc nepopudí a ušetří alespoň tento neškodný plátek svého mocného hněvu. Nepřál bych to Deníku už proto, že má až překvapivě malý podíl zpráv od ČTK, je to dané jednak regionalitou jednotlivých vydání a také velkým množstvím vlastních redaktorů.
Je příjemné zase jednou končit pozitivní informací.
Expect us.
Žádné komentáře:
Okomentovat